close

剪刀手愛德華經典臺詞匯總推薦

 

  還記得經典電影《剪刀手愛德華》嗎?這是1990年上映的電影了,講述的是一部關於機器人的現代童話。本文為您推薦的是影片中的經典臺詞,請看剪刀手愛德華經典臺詞匯總:

 

  01.Edward:Goodbye

  Kim: I love you

  愛德華:再見

  金:我愛你

  02.Kim: Hold me.

  Edward: I can't.

  金:抱著我。

  愛德華:我不能。

  03.Jim: Forget about holding her hand, man. Think about the damage he could do to other places.

  吉姆:忘掉牽著她的手,小夥子。想想他在其它地方可能帶來的危險。

  04.Kim: You see, before he came down here, it never snowed. And afterwards, it did. If he weren't up there now... I don't think it would be snowing. Sometimes you can still catch me dancing in it.

  金:你看,在他來以前,這裡從來沒有下過雪,但後來下雪了。如果他不在那兒,我想就不會下雪了。有時你會看見我在雪中翩翩起舞。、

  05.Esmerelda: I can't believe you sheep have strayed so far from the path of righteousness!

  Edward: [Walking towards Esmerelda] We're not sheep!

  伊斯蒙瑞達:我不相信綿羊會迷失正道那麼遠。

  愛德華:我們不是綿羊。

  06.Peg Boggs: How was it?

  Edward: It was great. She showed me all the wallpaper and where everything is going to go.

  Peg Boggs: Well that's nice.

  Edward: And then she brought me in the back room where she took all her clothes off.

  佩格:怎麼樣。

  愛德華:很好啊,她把所有的牆紙都給我看,還看了其它所有的東西。

  佩格:真不錯。

  愛德華:然後她把我帶到後邊的房間裡,脫光了所有的衣服。

  07.Edward: I knew it was Jim's house.

  Kim: Then... why did you do it?

  Edward: Because you asked me to.

  愛德華:我知道那是吉姆的房子。

  金:那麼,為什麼你那樣做?

  愛德華:因為是你讓我做的。

  08.Edward: Kevin, you wanna play scissors, paper, stone again?

  Kevin: No!

  Edward: Why not?

  Kevin: 'Cause it's boring. I always win!

  愛德華:凱文,你想再玩剪刀、石頭、布嗎?

  凱文:不!

  愛德華:為什麼不?

  凱文:因為我已經厭煩了,我總是贏!Kim's granddaughter:You still could go.

  09.Kim:No,sweetheart.I'm an old woman now.I would rather he remember me the way I was.

  金的孫女:你還是可以上去看看啊。

  金:不!親愛的。我現在已經是個老婦人了。我只願他記得我當初的樣子。

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    evita6804 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()