London Film Festival: Reese Witherspoon Discusses Kicking Stoves in 'Wild' and 2013 Arrest倫敦電影節:瑞茜·威瑟斯彭面議'野生'和2013年逮捕踢火爐

6:19 AM PST 10/13/2014 by Alex Ritman
Fox Searchlight
 

"I think that I showed I have a complexity that people didn’t know about"

Reese Witherspoon told reporters on Monday that her 2013 arrest for disorderly conduct may have revealed a side to her that many weren't aware of.

"I think it was a moment where people realized that I wasn't exactly what they thought I was," she said at a press conference for the film Wild at the BFI London Film Festival. "I guess maybe we all like to define people by the way the media presents them, and I think that I showed I have a complexity that people didn't know about. It's part of human nature. I made a mistake. We all make mistakes. The best you can do is say sorry and learn from it and move on."

Read more Reese Witherspoon's Peggy Lee Film Lands Director

The actress also revealed that scenes in Wild showing her character's inexperience at camping were not always acted.

"When you see me putting together the tent, that's literally me putting together the tent. It took me two hours. I could not figure out the f—ing tent," she said. "And when I kicked the stove, it's because I couldn't make the f—ing stove work."

Witherspoon admitted that she had hoped the rucksack she carried while filming Wild would be filled with newspapers, but director Jean-Marc Vallee had other ideas and wanted her to carry a heavy load.

"I got there on the day, and Jean-Marc said, 'Actually, I think it would be better.' And I said: 'Are you joking?' And he said, 'No, I think it would be better' and then just walked off. So I ended up carrying it the whole time. I've never been as strong as I was after that movie. I had a back problem."

倫敦電影節:瑞茜·威瑟斯彭面議'野生'和2013年逮捕踢火爐
上午6點19 PST二〇一四年十月十三日由Alex Ritman
0 66 3 0 0 電子郵件 打印
評論

福克斯探照燈
“我認為,我發現我有一個複雜的人不知道”

瑞茜·威瑟斯彭告訴記者,週一,她2013年被捕行為不檢可能已經發現了一面給她,很多人不知道的。

推薦:
多倫多:瑞茜·威瑟斯彭在去化妝免費的'野生'
多倫多:瑞茜·威瑟斯彭在去化妝免費的'野生' »
多倫多:'野'導演讓 - 馬克·瓦雷在導演瑞茜·威瑟斯彭,奧斯卡Buzz和感覺像一個孩子“用相機”
多倫多:'野'導演讓-馬克·瓦雷在導演瑞茜·威瑟斯彭,奧斯卡Buzz和感覺像一個孩子“用相機' »
“我認為這是一個時刻,人們才意識到,我是不是正是他們以為我是”,她在新聞發布會上為影片說野在倫敦影展。“我想也許我們都喜歡被媒體呈現他們的方式來定義的人,我認為我發現我有一個複雜的人不知道,這是人性的一部分。我犯了一個錯誤,我們都會犯錯誤。你能做的最好的就是說對不起,並從中吸取教訓,繼續前進。“

閱讀更多瑞茜·威瑟斯彭的佩吉·李電影地政主任

這位女演員還透露,場景野生展示在露營她的性格的經驗不足並不總是採取行動。

“當你看到我放在一起了帳篷,這是字面上我放在一起的帳篷裡。我花了兩個小時。我無法弄清楚的F-荷​​蘭國際集團帳篷。”她說。“當我踢爐子,那是因為我不能讓F-荷蘭國際集團灶的工作。”

威瑟斯彭坦言,她希望她的同時進行拍攝的背囊野將充滿報紙,但導演讓-馬克·瓦雷有其他的想法,並希望她背上了沉重的負擔。

“我到那裡的當天,和讓 - 馬克說,”其實,我覺得會更好。“ 我說:“你是在開玩笑吧?” 他說,“不,我認為這將是更好的”,然後就走開了。於是,我結束了隨身攜帶的全部時間。我從來沒有去過強如我在那部電影之後,我過一回的問題。 “

國際
瑞茜·威瑟斯彭
讓 - 馬克·瓦雷
倫敦電影節

arrow
arrow
    全站熱搜

    evita6804 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()