close

損友  

幽默漫畫:我是剩女我怕誰?最佳損友來安慰

我是剩女我怕誰,最佳損友你來陪?你就是這麼被剩下的?因為有這麼一個閨蜜or損友?



 

Sammi, I'm in no rush to meet a guy!
我對我超剩女的現狀,還是很淡定的!

But if I wait too long, I'll be gray-haird and wrinkled adn no one will want to date me!
不過,我要是剩太久,又老又皺,就沒人要了!

But then the guys your age will be all bald and fat, so you'll go together perfectly!
沒事,那是男的是又禿又胖,你是白雲,他是黑土!

Thanks, I feel so much better.
......
....太會聊天了

arrow
arrow
    全站熱搜

    evita6804 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()