英語歌曲:《弱點》的片尾曲Five for Fighting-Chance

國溫情勵志電影《弱點》的片尾曲Five for Fighting-Chances

 

歌曲: Chances

歌手: Five For Fighting 

Chances are when said and done

Who'll be the lucky ones who make it all the way?

Though you say I could be your answer

Nothing lasts forever no matter how it feels today 

Chances are we'll find a new equation

Chances roll away from me

Chances are all they hope to be 
 

Don't get me wrong I'd never say never

'Cause though love can change the weather

No act of God can pull me away from you 

I'm just a realistic man, a bottle filled with shells and sand

Afraid to love beyond what I can lose when it comes to you

And though I see us through, yeah 

Chances are we'll find two destinations

Chances roll away from me

Still chances are more than expectations

The possibilities over me 

It's a fight with two to one, lay your money on the sun

Unti you crash what have you done?

Is there a better bet than love?

What you are is what you breathe, you gotta cry before you sing 

Chances, chances

Chances lost are hope's torn up pages

Maybe this time 

Chances are we'll be the combination

Chances come and carry me

Chances are waiting to be taken, and I can see 

Chances are the fascinations

Chances won't escape from me

Chances are only what we make them and all I need

 

  
機會是屬於言出必行的人的 

誰會是那些幸運兒 

從始至終誰來決定 

儘管你說我會是你的答案 

沒有東西是永恆的 

不管今天是什麼樣的感覺 

機會是我們會發現一個新的等式 

機會遠離我消散而去 

機會是所有他們希望擁有的 

錯了的話 就永遠不要說永遠 

因為即便愛能改變天氣 

除非上帝才能把我從你身邊拉走 

我只是一個現實主義的男人 

我買貝殼和沙子來滿足 

當降臨到你的時候,我不敢想像我會失去什麼 

雖然這樣,我想我們能夠度過去 

機會是 我們發現兩個目的地 

機會遠離我而去

 機會不僅僅是期盼 

一個可能 

關於我 

就像二減一 

把你的錢放在地上 

你做了什麼 一直到你富有 

沒有比愛更好的賭注嗎? 

你需要的只是你在呼吸的東西 

你知道 你得到了一群然後浮在上面 

機會   機會 

失去的機會就是弄皺書頁的希望 

也許這一次 

機會 是  我們合二為一 

機會逐漸清晰 

機會已經唾手可得 

我可以看出 

機會就是有魅力的東西 

機會 

機會僅僅取決於我們 

也是我一切我所需要的

arrow
arrow
    全站熱搜

    evita6804 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()