close

 

聽笑話學英語28:Ground Rules基本規則

聽笑話學英語28:基本規則,講述關於基本規則的中英雙語笑話,

 

聽笑話學英語28:Ground Rules 基本規則

One of my favorite teachers at Southeast Missouri State University in Cape Girardeau was known of his droll sense of humor. 
位於開普吉拉多的東南密蘇里州立大學有一位我很喜歡的老師,他滑稽的幽默是人所共知的。

Explaining his ground rules to one freshman class, he said, "Now I know my lectures can often be dry and boring, so I don't mind if you look at your watches during class. 
在對一個新生班級解釋他的基本規則時,他說:我知道我的課程可能會枯燥乏味,所以我不介意你們在上課時看表。

I do, however, object to your pounding them on the desk to make sure they're still running."
然而我堅決反對你們將表在課桌上猛敲以確定它們是不是還在走。

 

英語單詞短語:

1 sense of humor
幽默感,幽默

eg:I admire his sense of humor. 
我欣賞他的幽默感。

短語
Good Sense of Humor
甚是幽默 ; 興奮的緣由
Your sense of humor
你的幽默 ; 你的幽默感
Great sense of humor
很有幽默感
You sense of humor
你真幽默
a sense of humor
幽默感 ; 有幽默感 ; 詼諧感 ; 一種幽默感
No Sense of Humor
不感興趣的 ; 沒有幽默感
my sense of humor
我愛
sense of humor failure
毫無幽默感
Educate sense of humor
培養幽默感

2 pound

n. 英鎊;重擊,重擊聲;獸欄;拘留所
vt.
搗爛;敲打;監禁,拘留
vi.
連續重擊,猛擊

eg:She pounded the corn kernels.
她搗碎了玉米粒。

短語
Egyptian pound
埃及鎊 ; 埃及磅
Irish pound
愛爾蘭鎊
Lewes Pound
路易斯鎊
Peking Pound
北京鎊 ; 北京磅 ; 北京英鎊
British Pound
英鎊
Pound key
井字鍵 ; 井字型大小
Dog Pound
惡狗幫 ; 打狗槳法
LB Pound
英鎊
green pound
綠色英鎊

arrow
arrow
    全站熱搜

    evita6804 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()