TOEFL福考試聽力常用片語精選2

  His bark is worse than his bite. 刀子嘴,豆腐心his lettle broad 他的女朋友hit it hard 盡了最大努

0

  His bark is worse than his bite. 刀子嘴,豆腐心his lettle broad 他的女朋友hit it hard 盡了最大努力hit it off 相處hit of the show 表演中最精采的一幕hit onupon突然想到;巧遇hit the ball 順利hit the ceilingroof勃然大怒hit the high spots 達到高水準hit the sack 睡覺hold back 退縮hold good 有效 hold in the balance 尚未決定hold it 且慢hold one's horses 忍耐hold one's tongue 保持沉默hold out 堅持到底hold the line 請勿收線hold up 舉起;支撐;阻擋hold water 經得起考驗的;合乎邏輯的hook up 接洽妥當Hop in. 上車. Hope it doesn't cost much. 希望價格不貴. hors d'oeuvres 飯前點心hot air 毫無根據的謊言;大話How am I doing你看我做的怎麼樣?

  How are you making out進展怎樣?

  how come 為什麼How come為什麼How did it come out結果如何?

  How did it go結果如何?

  How did you make out你進展如何?

  How did you swing it你怎麼對付這件事?

  How do I look我好看嗎?

  How does that sound如何?好嗎?

  How goes the enemy幾點了?

  How is that with you意下如何?

  how on earth 鬼知道;怎麼會how the heck 怎麼會How's that怎麼樣?

  hung one on 大醉I bet you are right. 我同意你的說法. I can never thank you enough. 我不知道該怎樣多謝你. I can't afford to lose…… 我丟不起……

  I can't believe my eye. 我簡直不敢相信你的眼睛. I don't buy your story. 我不相信你的話. I don't care. 我不在乎. I don't have a slightest idea. 我一點也不知道. I don't want to be in your shoes. 我不要象你那樣. I feel the call of nature 內急;急於上廁所I get them mixed up. 我把它們搞亂了. I give you my word. 我向你保證. I have no idea. 我簡直一無所知. I haven't got the foggiest. 我一點也摸不著頭腦. I know what I'm doing. 我知道該怎樣做. I like the way you have. 照你原來的樣子就好了. I lost you. 我不瞭解你的意思. I love her something fierce. 我愛她愛得要命. I may be psychic. 可能是第六感作用. I mean what I say. 我說的是實話. I must be in love. 我一定是在談戀愛了. I was behind my paper correcting. 把改卷子的事耽誤了. I was fooled by the terms. 我被這些名詞搞糊塗了. I was starved to death. 我餓死了. I won't take no for an answer. 你非答應不可. I would appreciate it. 我非常感謝. I'd enjoy the company. 我很高興有個伴. I'll be right over. 我馬上就來. I'll be right with you. 我馬上就來.

arrow
arrow
    全站熱搜

    evita6804 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()