close

TOEFL福考試聽力常用片語精選3

 

  I'll bet……我敢打賭I'll give it to you strait. 我坦白對你說吧. I'll go a couple of rounds with

0

  I'll bet…… 我敢打賭I'll give it to you strait. 我坦白對你說吧. I'll go a couple of rounds with you. 我和你過幾招. I'll have him call you. 我會叫他打電話給你. I'll heed your words. 我會考慮你的話. I'll say. 英雄所見略同I'll see to it. 我會留意這件事的. I'll see you home. 我送你回家吧. I'll take a chance. 我要試試看. I'll take a raincheck on that. 遲些再談吧. I'll tell you what. 我有一個主意. I'm afraid you got the wrong number. 恐怕你弄錯了電話號碼. I'm all for it. 我全力支持. I'm beat. 我很累I'm completely in your hands. 由你作主. I'm full. 我吃飽了. I'm getting so big. (孕婦)我肚子越來越大了. I'm hanged…… 我保證沒有……

  I'm not broke. 我不是一個錢沒有. I'm not myself today. 今天我不太舒服. I'm still in shock. 我還在興奮. I'm stuffed. 我吃得好飽. I'm the suave type. 我是書生型的. I've got to run. 我該走了. I've thrown in my hat, can the body follow我可以進來嗎?

  I-love-me fellow 自命不凡的人I.O.U 我欠你;借據I owe you

  if it's all right with you 如果你覺得方便的話……

  immediate family 自己人in a jam 遇到困難;事情搞得一團糟in a jiffy 一會,馬上in a lousy mood 心情很壞in a nutshell 總而言之in a whole skin 平安地in at one ear and out at the other 左耳入,右耳出in charge of 負責管理in due time 適時;終於in fashion 流行in for a treat, be 請欣賞……

  in good condition 情況良好in good shape 精神或身體狀態好in hot water 遇到麻煩

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    evita6804 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()